autorent tallinnas
et_EE


Oleme valmis aitama Paindlik hinnapoliitika

Püsiklientidele soodustused! Tasuta lisajuhid

kütusekulu

Kuidas vähendada kütusekulu?

  1. Ärge ostke rasket autot. On teada, et iga auto 500 kg tarbib umbes 700 liitrit bensiini aastas (20 tuhat km aastas läbisõidu puhul). Järelikult, kui teie auto kaalub 1000 kg, põletate te aasta jooksul umbes 1400 liitrit kütust, kui ta kaalub 1500 kg, siis 2100 liitrit jne.
  2. Kontrollige oma autot regulaarselt. Töökorras, kuid reguleerimata auto tarbib 10% rohkem kütust.
  3. Jälgige rehvirõhku. Üle 2/3 autoomanikest sõidavad rehvidel, milles on alanenud rõhk. Teatavasti suurendab rõhu alanemine (alates 2,0 kg/cm2 kuni 1,5 kg/cm2) kütusekulu  umbes 3% võrra. Rehvirõhku tuleks mõõta külmadel rehvidel. Juba peale lühiajalist läbisõitu tõuseb  rehvides rõhk.
  4. Jälgige rataste sildade olekut, et kõik oleks reguleeritud ning paigas („kalded ning jooksud“).
  5. Ärge vedage autol üleliigset koormust. Iga 50 kg lisaraskust suurendab kütusekulu 2% võrra.
  6. Sisse lülitatud kliimaseade suurendab kütusekulu umbes 10% võrra.
  7. Akende avamine sõites kiirusel üle 50 km/h tekitab samuti rohkem kütusekulu. Lisakulu suurus sõltub sellest, kui palju on aknad avatud ning kui suur on auto kiirus.
  8. Iga pidurdamine eeldab järgnevat kiirendamist, mis omakorda suurendab kütusekulu. Kui te näete, et kaks-kolm autot eespool on süttinud pidurituled, võtke jalg gaasipedaalilt ära.
  9. Ärge hoidke jalga sõitmise ajal piduripedaalil.
  10. Nõlval püsimiseks ärge hoidke autot siduri ning gaasipedaali abil. Sellise olukorra jaoks on olemas käsipidur.
  11. Vältige tipptunnil sõitmist.
  12. Selle asemel, et järsult alustada sõitu ning pidurdada, on parem on sõita aeglaselt ning sujuvalt. Eriti tihti on see viga märgatav ummikutes, kus autojuhid peavad kinni põhimõttest „peaasi, et kedagi ei peaks vahele laskma“.
  13. Ärge soojendage hommikuti mootorit täielikult. Kui temperatuuri näitaja nool liigub paigalt, võib juba hakata sõitma. Kuid gaasipedaali peab sellisel juhul vajutama nii vähe, kui võimalik, kuni mootor on täielikult soojenenud.
  14. Valige õige käik. Kõrgema käigu puhul gaasipedaali täielikult alla surudes ei õnnestu teil normaalset sõiduhoogu saada, samal ajal tarbib auto ka liigselt kütust. Kohe, kui olete hoo sisse saanud, lülitage sisse kõrgeim käik.
  15. Ärge kihutage. 80-ndate aastate autodel on kütusetarve 110 km/h puhul 25% suurem kui 90 km/h puhul.
  16. Üle ühe minuti kestva peatuse korral suretage mootor.
  17. Mida varem te vajutate gaasipedaali, seda suurem on kütuse kulu.
  18. Pidage meeles! Igasugune mootori võimsuse vähendamine toob koheselt kaasa liigse kütusekulu.

Valides rendiauto meie autopargist võite julgesti küsida, milline on sel autol kütusekulu. Meie klienditeenindajad vastavad hea meelega kõigile küsimustele ja soovitavad Teile sobiva autot.

Обсуждение закрыто.


Call Now
GOOGLE MAP