autorent tallinnas
et_EE


Oleme valmis aitama Paindlik hinnapoliitika

Püsiklientidele soodustused! Tasuta lisajuhid

Autorent-mehhaaniline käigukast

«Automaat» või » mehhanika» : käigukastide plussid ja miinused. Kui plaanis on auto ostmine või autorent , siis on kasulik seda lugeda.

Kui saabub aeg valida uut autot, mida osta või kasutada sellist teenust, nagu autorent , siis me reeglina mõtleme sellest, millise mootori ja käigukastiga saab olema meie auto. Selles artiklis vaatleme ülalnimetatud käikude plusse ja miinuseid.

 Lihtne raske «mehhaanika»

Oma ehituselt on mehhaniline käigukast – lihsalt ehitatud agregaat, juhul muidugi, kui seda võrrelda seda sutmaatse või robotiseeritud käigukastiga. See lihtsus tingib auto odavama hinna, mis on sellise karbiga varustatud ning hoolduse ja kasutamise lihtsuse. Muide, viimase suhtes võib vaielda: mehhanilise käigukasti tööpõhimõte nõuab aktiivset juhipoolset tegutsemist ja seetõttu on inimfaktor «mehhanika» ekspluateerimisel üsna suur. Üks asi, kui mehhaanilise käigukastiga autot juhib kogenud juht, kes teab, millistel kiirustel tuleb käiku vahetada ja kes valdab ekspluatatsioonivõtteid rasketes tingimustes ( näiteks, kui auto jääb kinni lumme või liiva sisse). Hoopis teine asi on, kui autot sellise ülekäiguga juhib kogenematu. Siis on suur risk, et algaja võib niiöelda «maha matta» käigukasti üsna lühikese aja jooksul ( samal ajal kui sellise agregaadi läbijooksu maksimaalne läbijooks on ülesloetav sadade tuhandete kilomeetritega).Neil, kes ikkagi otsustas osta või rentida auto mehhaanilise käigukastiga, tasub teada kõiki plusse ja miinuseid sellist tüüpi käigukastide kohta.

 MKK plussid:
  1. Konstruktsiooni lihtsus, suhteline remondi ja hoolduse odavus.
  2. Ekspluatatsiooni suur resurss ( mõned sellist tüüpi käigukastid võivad töötada ka peale seda, kui auto «oma» mootor on juba rivist väljas).
  3. Kütuse kokkuhoid ( võrreldes automaatkäigukastiga, «mehhaaniline» auto kasutab 10-15% vähem kütust) ja kiirenduse dünaamika kõrgus.
  4. Kasuteguri kõrge koeffitsent ( mehhaniline käigukast lubab kasutada pöördemomendi ja mootori kogu võimsust).
  5. Auto kiirenduse headus ( mootori pöörete kiirenduse suurendamine), mille juures juht ise valib juhtimisstiili, reguleerides käiguvahetuse momenti.
  6. Väiksem kaal, kui automaatkäigukastiga.
  7. Mootori käivitamise võimalus süüte ja akumolaatori rikke korral.
  8. Auto äraveo võimalus evakuaatorit kasutamata, kas tugeva või pehme kinnitusega igasse kaugusse.
Mehhanilise käigukasti miinused:
  1. Ekspluatsiooni raskus algajatele ( algajad juhid seoses vajadusega kasutada sidurit võivad rikkuda nii siduri kui ka käigukasti sõlmed – näiteks eesmise käigu asemel lülitades sisse tagumise või sidurit mitte täielikult sisse lülitades.)
  2. Mootori ülekoormus ebakorrektse käikude vahetus ( puudutab samuti kogenematuid juhte, kes võivad unustadaõigeaegselt lülitada sisse alumist või ülemist astet, sundides sellega mootorit töötama võimendatud pööretega).
  3. Suurenenud, võrreldes automaatkäigukastiga, käikude vahetuse aeg ( madalamast astmest lülitudes kõrgema peale ja tagasi, kaotab mootor mõneks ajaks ühenduse vahetusega, mis viib võimsuse kaotuseni).
  4. Juhi väsimus linnatingimustes «mehhanika» ekspluatasioonis ( pidevalt peab sisse/välja lülitama käikusid).

Mugav, kuid kallis hoolduses «automaat»

Autorent- automaat käigukast

Kui mehhaniline käigukast eraldub lihtsa konstruktsiooni poolest, siis automaadil on sõlmi ja agreagaate rohkem, mis omakorda mõjutab selle valmistamise, remondi ja ekspluatasiooni hinda. Ometigi on selline kast kasutamisel mugavam, eriti sõites linnatingimustes, kuna pole nõutav pidev siduri sisse/välja lülitamine – see on juhile, kes on just ostnud või rendile võtnud auto, maitse järgi. Sellisel kombel on inimese osalus automaatkäiguvahetusel viidud miinimumini.

AKK plussid:
  1. Ekspluatasiooni kergus ( pole vajadust kogu aeg sidurit sisse lülitada).
  2. Mootori ülekoormamise riski puudumine ( «automaat»kast valib ise optimaalse momendi ümberlülitamiseks kas kõrgema või madalama käigu kasutamiseks).
  3. Kõrgema ja madalama vahelise ülemineku tegemine ilma mootori võimsuskaota.
AKK miinused:
  1. Kallis remont ja hooldus.
  2. Agregaadi suur kaal ( võrreldes mehaanilise KK).
  3. Suhteliselt väike kiirendus ( enamikus iseloomulik hüdromehhaanilistele AKK)
  4. Kõrgem, «mehhaanikaga» võrreldes kütuse kulu
  5. Pole võimalik autot pukseerida ei pehme ega tugeva ühendusega ( ainult evakuaatori abiga)
  6. Drive reziimis mootoriga pidurdamise võimaluse puudumine ( sellist tüüpi pidurdamiseks on vaja lülitada madala reziimiga käigu peale).
  7. Väike, võrreldes mehhaanilise KK resurss enne kap.remonti ( maksimaalselt – kuni 200 tuhat kilomeetrit läbijooksu).

Kokkuvõte.

Loetlesime eelised ja puudused mõlema käigukasti puhul. Valik on Teie. Autorendi teenuse hind sõltub ka sellest, milline on Teie auto käigukast. Kui soovite kokku hoida, siis valige mehhaniline käigukast. Kui soovite suuremat mugavust, siis valige automaatne käigukast.

SkyRent on ettevõte, mille tegevus on autorent Tallinnas ja me pakume autosid erinevate käigukastidega. Autopargiga saate tutvuda lingil www.skyrent.ee 

Обсуждение закрыто.


Call Now
GOOGLE MAP